3.10.2011

#2 - JaJa.....

Hier ben ik weer hoor, ik vind het jammer dat niemand op mijn blog komt, niet dat het de moeite waard is maar ik ben nu wel actief met andere sites bezoeken op blogspot dus wrm zou ik dan niet op mijn eigen blog zijn,

ik weet nog steeds niet wat ik ga doen op mijn blog maar misschien iets creatiefs, soms maak ik dingen in een dwaas van verstandsverbijstering en soms is het wel grappig. ik ben vaak te vinden in mijn moeders stoffen kast. ik ben nu bezig om van een shirt een simpele tas te maken, ik heb het zo op youtube gevonden maar daar doen ze het met nietjes maar de nietjes willen er bij mij niet door heen en ik mag de naaimachine niet gebruiken van mijn ma... dus ik ben nu heel langzaam op de hand het aan het dicht maken. ik heb ook niet de genodigde spullen dus tja, dan maar soms wat meenemen van mams....

ik heb ook een heel leuk boek in de bieb gevonden: Patch it van Anne-Margareet Honing. is echt heel grappig, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar ik ben verkocht effe een plaatje op google zoeken

je zou het wel niet duidelijk zien, maar het zijn allemaal figuurtjes en dingetjes die op tafellakens ofzo worden genaaid en dat geeft heel leuk effect.

zelf ben ik niet zo goed in breien ik kom niet verder dan de normale steek en kan ook niet opzetten maar wat me wel leuk lijkt is breien met zpaggeti, dat zijn gewoon stroken van stof, ik heb voor mijn moeder zo'n boek gegeven voor verjaardag op Dutch Apple is er ook een ontwerp: KLIK

ik heb opeens door hoe ik mijn pagina kan pimpen dus ga dit opslaan zodat ik daar mee verder kan

HUGS AND KISSES
from xxMarit

5 opmerkingen:

Dutch Apple zei

Nou ik ben reuze benieuwd wat je gaat doen op je blog! En wat leuk om te lezen dat je ook uit L'stad komt!
Voila je aller aller aller eerste volger! ;-)

Groetjes!

Effie zei

Succes met je blog. Wat flauw van je mama zeg ;-) Kan je er niet eens bij gaan zitten dan ziet ze dat het vast geweldig gaat!

Handige An zei

hey marit,
leuk dat je meedoet aan mijn give away en dat je volger bent geworden.
wees gerust...ook bij jou komen die volgers vanzelf, maar dat duurt gewoon ff.
Ben benieuwd hoe je tas gaat worden...dus laat het resultaat maar zien in een blogje, kom ik dan weer eens spieken ;)

xxMarit zei

dankje wel voor de reacties maar effe voor de duidelijk heid ik kom niet uit lelystad maar uit Almere!!!!

Dutch Apple zei

Grinnik, ik dacht echt dat je uit Lelystad kwam, ik dacht dat ik dat ergens gelezen had hahaha... Zal wel met mijn neus gelezen hebben, daar heb ik nog wel eens last van hahaha ;-)

Groetjes!