3.10.2011

#3 - nog effe wachten

ik kon niet wachten tot morgen dus ik ga het alvast vertellen, ik heb bijna mijn tas af (ik ben gewoon sloom). ik ga morgen na school wel effe met een andere beginnen en dan foto's maken en uitleg er bij doen en dan post ik dat morgen en ik weet ook nog een ander idee wat je kan maken uit een t-shirt dat ga ik ook wel maken en op de foto zetten en dan zien jullie dat morgen :D

alleen nu moet ik nog wel baterijen zoeken voor mijn fotocamera want hij doet zo weinig zonder baterijen, en anders maar proberen mijn webcam of mobiel te gebruiken, ik verzin er wel wat op.

ik kan niet wachten tot morgen,

HUGS AND KISSES,
xxMarit

ps. ik heb morgen 2 toetsen misschien heb ik nog wel tijd om iets te schrijven ofzo als ik inspi heb, You Never Know!

4 opmerkingen:

Dutch Apple zei

Jaja, bloggen is verslavend hoor! Kijk maar uit ;-)
Ik zit met smart te wachten op het resultaat van je tas ;-)
Hoe zijn je toetsen gegaan?
Je achtergrondje is lekker vrolijk1 Als je ergens hulp bij nodig hebt moet je het gewoon vragen hoor ;-)

Groetjes!

xxMarit zei

dankje, toesten waren dramatisch maar het was ook latijn en grieks, ben nu aan het wachten op mijn baterijen tot dat ze opgeladen zijn :D
xxMarit

Handige An zei

ik zit nog steeds nieuwschierig te wachten op het eindresultaat van je tas
Zijn die batterijen nu nog niet opgeladen? ;)
Ik heb je trouwens vandaag genomineerd voor een blogaward. Je eerste!!!
Het is de 'liebster blog' award, deze is speciaal voor beginnende bloggers als erkenning voor wat ze doen. en het is leuk als je hem evt doorgeeft aan 3 andere bloggers waarvan jij vindt dat ze het verdienen. dus!
nominatie en een linkje staan in mijn blogje, hoop dat je lekker gauw meer bezoekers krijgt..

Dutch Apple zei

Oei, das jammer van je toetsen zeg :-(
Maar ja, mijn Latijns en Grieks zijn ook niet echt super hoor hahaha ;-)

Groetjes!