4.10.2011

#12 - mooie verhalen.

ik heb echt dag taken met het lezen van alle leuk blogs en geniet er ook erg van. Ik vind het zo knap hoe mensen hun gevoelens uiten op internet zonder te veel los te laten. Ik ben absuluut geen wonder met taal (geef mij maar de Beta vakken) dus ik denk niet dat je van zulke mooie teksten hier ooit zou vinden. Maar misschien heb ik ooit nog een brainwave.
Mijn favoriete gedicht is een gedicht van Robert Frost, die wordt geciteerd in de Twilight saga en ik heb die boeken echt verslonden.

Fire and Ice,

Some say the world will end in fire,
Some say in ice.
From what I've tasted of desire
I hold with those who favor fire.
But if it had to perish twice,
I think I know enough of hate
To say that for destruction ice
Is also great
And would suffice.

Zo mooi....


... Maar nu weer terug naar het onderwerp van mijn blog, ik heb gister weer de stoffen zaak geplunderd en heb super stofjes meegenomen. Ik heb me nu ook officeel in geschreven voor de tiener naaicursus in mei, en hij gaat zonder twijfel door want er zijn nu al 3 aanmeldingen. Ik heb ook al het kadootje af voor de vriendin. de foto's volgen (als ik ze teminste recht kan zetten, is altijd zo gedoe)

 
 



Ik vind die roze en blauwe stofjes zo mooi, ik ben er echt verliefd op. maar die twee combies worden denk ik weer gewoon ristszakjes, dat andere stofje was een coupon dus had ik ook maar meteen mee genomen, want zat daar de vorige keer ook al naar te kwijlen. dus ik ben blij met mijn vondsten alleen nu nog een motivatie vinden om aan mijn huiswerk te beginnen, ja je leest het goed te beginnen heb dit weekend nog niks nuttigs voor school gedaan, dus ga nog effe snel naar mijn dashbord en dan maar naar natuurkunde.

HUGHS AND KISSES,
xxMarit

ps. ik heb 12 volgers!!!
pss. waar waren jullie, ik heb gewoon geen reactie gehad op mijn vorige post, niet dat die intressant was maar ach. of als jullie die niet hebben gezien ligt het aan mijn comp + ipod :D

7 opmerkingen:

Handige An zei

haha, nou, moet eerlijk zeggen dat ik m wel gelezen heb, maar volgens mij in alle haast vergeten ben te reageren....heb ook een beetje moeite om alle blogs bijgelezen te houden, en dan wil ik soms een reactie nog wel eens vergeten te plaatsen....terwijl ik nog dacht; moet zij niet iets anders doen tijdens de les dan bloggen? ;)

Maar back to the subject; superleuke stofjes!! goeie buit! ben benieuwd wat je ervan gaat maken.
Veel plezier alvast.
En ben erg benieuwd naar hoe je naaicursus gaat bevallen.
Groetjes!

Michaja zei

Wat een schatje!

Suus Geniet zei

Leuk en met je eigen label helemaal af! Leuk. Suus

bybjor zei

Hoi Marit,
Bedankt voor je leuke reaktie op mijn blog.
De armbanden staan op mijn webshop www.bybjor.com
Doeg,
Bjør

Flexje zei

Jep heel mooie stofjes... vooral die roze met blauwe gecombineerd... Ik ben benieuwd wat voor creatie je er uit gaat toveren! :)

Elizabeth zei

Ik vind die extra dingetjes bij de tasjes leuk zoals dat hartje en dat labeltje.. Heb je dat ook zelf gemaakt?

Sitske zei

je kan mss niet haken maar dit is geweldig!! naaien is absoluut mijn zwakste punt dusja... heel mooi!
bij deze heb je nu 16 volgers!(jeej)

liefs sitske ♥