4.17.2011

#13 - Still living

ja mensen, ik leef nog steeds...

... Had het alleen heel erg druk. Na vele dingen over breien op blogspot gezien te hebben, had ik er ook weer zin in dus heb meerdere kleine lapjes en zo gemaakt, ben nu  bezig met been warmers (heb het al 3x uit gehaald omdat ik dan weer iets fout had gedaan naar mijn mening, dus gaat niet zo snel) uit dit boek: Breien voor coole meiden, gehaalt uit de bieb. staan echt super leuke dingen in. en ja na breien komt haken, en dat is eigenlijk veel leuker na mijn mening, dus heb ook meteen in de bieb het boek: haken voor coole meiden gehaalt. ja dit boek is er ook en staat vol met leuke ideeën. Zoals de granny squares, ik heb het meerdere keren geprobeert maar het lukte maar niet. heel www af gezocht eindelijk wat gevonden, weer geprobeert, weer uitgehaald, weer opnieuw gedaan. Toen ben ik het uiteindelijk maar naar mijn moeder gedaan. Ze maakte een ring (zo ver was ik ook al gekomen) en begint met het eerste stokje en ik zie het meteen, ik steek het steeds in een losse, maar dat moet dus niet, ik kwam steeds niet uit. Maar.....


..... *tromgeroffel* IK HEB MIJN EERSTE GRANNY SQUARE AF!!!! foto's volgen nog. Maar nu ben ik weer lekker verslaafd.

effe wat anders, bij ons op school hebben wij altijd goede donderdag, de dag voor goede vrijdag. en dan organiseren we altijd een soort fancy fair/ markt waar we in groepjes onze eigen activiteit verzinnen om geld mee op tehalen. ouders komen en kennisen en vrienden en doen/kopen dan vanalles om geld in tezamelen voor een goed doel. dit jaar doen we dat weer, en nu bedacht ik me, omdat ik de laatste tijd brei en zo en ook meiden van mijn vrienden groep heb meegesleurd in de verslaving, ach laat ik iets met breien doen. dus nu heb ik dit weekend allemaal kleine bolletjes wol van 4 meter staan knippen, sate prikkers gezocht en papiere gift bags gemaakt (ik zoek de link nog wel eens op). En zo heb je dus kleine brei setjes voor beginners (ja, je kan breien met sate prikkers, ik vind het zelfs soms makelijker en natuurlijk goedkoper) alleen nu wil ik nog wel eens soort handleiding maken voor erbij of we moeten daar les gaan geven.

Mensen, het is zeergevaarlijk om een dag niet op blogspot tekomen, daar ben ik zelf achter gekomen. ik heb echt dag taken om alle blogs tebekijken, en 1 dag wou mijn computer niet werken dus heb ik niets kunnen bijlezen. Het stappelde steeds maar op en zelfs dagen er na, zag je de gevolgen. Na bijna een week ben ik nog steeds niet helemaal bij, dus als je opeens een reactie ziet bij een post van eeuwen geleden, dan kan ik er echt niks aan doen. Ook alle give away's onder aan de pagina moeten bijgewerkt worden dus dat ga ik nu maar effe doen.

HUGS AND KISSES,
xx Marit

2 opmerkingen:

Flexje zei

Haha... dat probleem merk ik nu ook op... 2 dagen in het huisje werken... en ik kan de blogwereld al niet meer volgen. :)
Leuk voor je dat het haken zo aanslaat! :) Heb het ook geleerd en vind het fijn om te doen, maar het naaien gaat me toch nog steeds beter af... :)

Makkie zei

Hee Marit,
wat leuk zo'n jonge blogger! Je maakt al veel, leuk!
Ik wens je fijne paasdagen. Ik ga je volgen, altijd leuk als je volgersaantal groeit ofnietdan.
Hartelijks