10.01.2011

17 – ….

(ik ga proberen het zo kort mogelijk te houden en vooral dingen te laten zien)
Ben even een paar maandjes weg geweest en heb ook niet zo erg veel creatiefs uitgevoerd, maar ben wel in de vakantie 3 weken naar Griekenland geweest en daar heb ik best veel gehaakt en nu ben ik weer lekker bezig. Hier wat foto’s (zijn echt slechte kwaliteit, moet een nieuwe camera hebben)

P1010037P1010039
Grote Granny-square.                                     Karisma square en dubbele stokjes square
P1010050P1010060
Japanse bloemen voor een sjaal.                    Grote bloem als kussen van Attic24
P1010062P1010071
Bloemetjes                                                      Begin van een sjaal (ben al veel verder, oude foto)                                            
P1010076
Pom Pom wol van de action, ze hadden ze in verschillende kleuren dus heb ingeslagen en ben nu al best ver met meerdere sjaals Emoticon met brede lach

Waar ik nu nog meer mee bezig ben (ik doe veel dingen tegerlijkertijd):
  • meer bloemetjes haken
  • armbandjes (hier en hier)
  • Huiswerk, ik heb het erg druk
  • Ik heb ook nog nieuwe haaknaalden gekocht, ze zijn van bamboe en de maten vanaf 5 tot en met 10
  • Nu ik al een tijd niet meer heb geblogd, betekent niet dat ik geen andere blogs heb bekeken en daar had ik Pinterest gevonden. Ik heb nu ook Pinterest en je kan mijn Pins hier zien.
HUGS AND KISSES,
xxMarit

3 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

Hai Marit,
Leuk dat je meedoet met mijn Give-Away. Ik vind het super dat zoveel nieuwe bloggers even aankloppen, want het brengt mij ook weer op leuke blogs als die van jou.
Leuk hè die pompom wol, ik heb er ook een sjaal van gemaakt, heerlijk zacht. Wel ingepikt door mijn dochter hihi.
Ik ga je volgen hoor, gezellig.

Kaatje van den Hoogen zei

ik volg je weer..

Katrientje vanalles zei

ik ging eens kijken bij de retrobloempjes en... zag dat je verhuisde. :-)