3.17.2011

#6 - bijna weekend!!!

het is vandaag donderdag dus vandaag mag ik officieel zeggen dat het bijna weekend is (volgens mijn theorie dan ;D). ik ben laatst met mijn ouders mee gegaan en heb een heel leuk stofje mee genomen voor maar een euro per meter, dus we hebben er meteen maar 3 meter van genomen. Ik ga er denk ik een zomer jurkje van maken ofzo, maar weet nog steeds niet hoe dat apparaat werkt, grrrrr.....

hier zijn de beloofde foto's van de tas, de onderkant is rond dat was wel leuk voor het model wat madame zsazsa had maar ik heb er een rugzak van gemaakt dus ik had er beter een rechte onderkant van moeten maken maar ach, het shirt is bedrukt met een print van allemaal microfoons, dat hoort op je hoofd gericht te zijn, maar nu zijn ze gericht op mijn kont. Dus ze zijn mijn kont aan het interviewen, LOL. Ik heb de hengsels weer vast gemaakt met zo'n ringetje door de stof.





niet zo'n mooie foto's maar ach...

misschien is het je opgevallen maar ik probeer om de 2 dagen een post te doen, want als ik elke dag doe ben ik snel door mijn blog spul, dus er komt nog veel meer (hoop ik)

Ik wil jullie ook alledrie (ja ik heb drie volgers) bedanken voor de lieve berichtjes en ik hoop dat er nog meer berichtjes komen en ook meer volgers...

HUGS AND KISSES,
xxMarit

EDIT: ik was vergeten om de bloemen broches te fotograferen, ik heb er nog 1 gemaakt en die is echt super goed gelukt, al zeg ik het zelf...

5 opmerkingen:

Dyantha zei

Goed gedaan!
& 1 euro voor een meter stof is echt een koopje! Benieuwd naar wat je er mee gaat maken..

Handige An zei

Erg leuk die tas
...moet erg lachen om de microfoons op de kop...haha..FUN!
Ben ook benieuwd naar de stof die je gekocht hebt. 1 euro is echt spotgoedkoop! goeie actie!

xxMarit zei

ik zou het morgen of overmorgen wel effe fotograferen en hier posten dan kunnen jullie meegenieten :D

xxMarit

Juliette zei

Hee Marit!
Leuk dat je meedoet aan mijn give-away!
Het patroon van het shirtje komt uit een KNIP van 1995 (geloof ik) Al een best oud patroon dus, hihi. De stof kocht ik op www.destoffenkraam.nl Heb de kleur voor je opgezocht: Stenzo 10/11 46000-11 tricot bloemen/takje rood...
Kan je altijd nog een ander leuk truitje van maken!
Ik zie dat jij ook lekker crea bent! Ziet er leuk uit die tassen allemaal!
Liefs, Juliette

Michaja zei

Allereerst dank je voor je berichtje op mijn blog en dat je me bent gaan volgen.
Je rugzakje is hartstikke goed gelukt hoor!
Ben benieuwd naar je stofje ne je toekomstige jurkje!!!