3.15.2011

#5 - Me = Happy!!!

nu zou je wel denken waarom is Marit happy? nou ten eerste omdat het heerlijk weer is vandaag, het zonnetje schijnt eindelijk een beetje. Toen ik vanmiddag mijn folders ging lopen heb ik gewoon met mijn lentejas open en een zonnebril rondgelopen, echt heerlijk.

Maar dat is niet de voornaamste reden, want dit is hem:

opeens uit het niks zei me moeder tegen me, op zaterdag avondwe waren tv aan het kijken: "misschien heeft je oma nog wel een naaimachine." Ik zweer ze kan mijn gedachten lezen, want ik was al overal op het internet aan het zoeken voor een naaimachine. Dus ik ging met goede hoop afgelopen zondag naar mijn oma toe, mijn oma is heel veel dingen al aan het opruimen omdat ze naar een verzorgtehuis gaat verhuizen, maar ze kan dus niet alles meenemen en moet dus dingen weggooien. Ze bleek dus nog ergens achter in de kast nog een (werkende) naaimachine hebben liggen en nu is hij van MIJ!!!!!! Ik ben er echt zo blij mee. Mijn moeder gaat uit leggen hoe het ding werkt en dan kan ik eindelijk mijn eigen spulletjes maken, en ik geloof dat mijn moeder wel door heeft dat ik dit echt leuk vind dus misschien mag ik wel een naaicursus voor tieners in een hobby winkel volgen echt zo super!!!!

oke nu effe wat anders, ik was op madame zsazsa haar site en was een beetje door de patronen aan het zoeken en toen vond ik dus een tas of zak wat je kan maken uit een t-shirt, hij is wel wat anders geworden, dit hoort het resultaat te zijn:
Turnzakje

alleen heb ik niet zo'n touwtje maar ik heb echt van die hengsels zo als in dit plaatje:
ik heb nu niet echt zin om foto's te maken maar doe het later nog wel een keer, ik maak wel zo'n aparte pagina.

ik heb ook meteen 2 bloemen broches gemaakt ook van madame zsazsa. die zou ik ook nog wel fotograferen.

dit is het weer voor vandaag, ik moet nog leren voor een toets voor morgen en moet ook nog een engels boek uitlezen voor morgen dus heb het best wel druk, maar ach blogspot gaat natuurlijk voor (haha)

HUGS AND KISSES,
xxMarit

3 opmerkingen:

Dutch Apple zei

Yesssss, wat goed joh! Je eigen naaimachine! Ow, jij gaat nog heel veel leuks maken heb ik zo mijn vermoeden ;-)
Succes met je toets!

Groetjes!

Effie zei

OOh wat een goed nieuws! Misschien heeft ze je blog gelezen ;-)

xxMarit zei

nee denk het niet