3.21.2011

#7 - effe wat nieuws van mij.....

het duurde wat langer dan 2 dagen maar ach ik ben ik weer, ik kon niet de puf vinden om foto's te gaan maken, ik heb nog wel een ritszakje/portomonee gemaakt via een turtoral van Anni-tas:
let maar niet op de stof want was maar een probeerseltje.



trouwens nog ander leuk nieuws, ik ga in de meivakantie (2,3 en 4 mei) op naaicursus, bij de plaatselijke hobby winkel. het is een cursus speciaal voor jongeren en dan ga ik een rok maken, het is gewoon een simpel burda patroon maar wel leuk, ze gaan me dan leren omgaan met de naaimachine en hoe ik met een patroon moet werken.

ik had laatst al een stofje in de ikea gekocht (foto hier onder, dat is de witte met de grote bloemen), maar nu heb ik ook maar meteen een stofje voor de rok gekocht (foto hier onder, de blauwe met de roosjes) en nog een ander stofje (foto hier onder, de gele met de bloemtjes) daar wil ik denk ik een simpel sigletje van maken.





en ik zou ook nog een foto maken van mijn bloemen broches maken, ik heb er nu al 3 gemaakt, hieronder zie je een foto van de laatste, ik vind die best mooi en 10000x mooier dan die andere bloemen dus die heb ik ook maar niet gefotografeert, die zitten op mijn school tas dus die worden geterorriseerd in gangen van mijn school.


verder heb ik niet echt iets te vertellen, ik ga nu snel bij de give away van Handig an kijken wat de uitslag is, spannend :D

HUGS AND KISSES,
xxMarit

7 opmerkingen:

Handige An zei

ow, jammer, helaas heb je niet gewonnen....maar wie weet! binnekort weer een nieuwe give away. nieuwe rondes nieuwe kansen ;)
Superleuk ritszakje heb je gemaakt!
dat kan ik nog niet hoor, zo'n rits! knap dat je dat aandurfde.
En wat leuk dat je op cursus gaat, ben benieuwd hoe het je bevalt.
En die stofjes!!
tja, dit is echt zo'n blogje om jaloers op te zijn ;)
fijne week!

Anni zei

Hai, je portemonneetje is goed gelukt!
gr Joyce

xxMarit zei

ik heb trouwens dat rits zakje met de hand genaaid omdat ik nog steeds niet weet hoe dat ding werkt, en mag van mijn moeder het niet zelf uit zoeken (urghhhh....).

Unknown zei

Hoi, wat leuk dat je meedoet met mijn give-away! En wat knap dat je dat ritszakje met de hand gemaakt hebt zeg!! Maar gauw naar die cursus, dat gaat een stuk sneller. Leuke stofjes ook!! Succes én veel plezier!! Groetjes, Nancy

Michaja zei

Wat een stofje die met die roosjes!! En dat stofje van de IKEA herkende ik meteen :)
Ik bestel mijn labels bij hollandlabels.nl

Groetjes Michaja

BDDesigns zei

He Marit

ziet er leuk uit allemaal! Enne, ja, de tekeningen (postcard designs) op mijn blog heb ik idd zelf getekend. Ondertussen heb ik het ontwerp doorgestuurd naar vistaprint en worden er kaarten van gemaakt... zo leuk!!!

Maaike zei

Ha Marit, wat een mooie stofjes en het tasje is prachtig gelukt, kan me voorstellen dat je daar aan verslaafd geraakt bent :-).
Dankjewel voor je enthousiaste reacties op creJJtion!
Fijne week,
liefs van Maaike