3.25.2011

#8 - ik ben verslaafd.... sorry kan er niks meer aan doen!

oké sorry ik moet het bekennen..... ik ben verslaafd........aan............RITSZAKJES MAKEN. ik ben echt helemaal into ristzakjes maken, ik had al een proef exemplaar gemaakt, en heb er nu nog eentje gemaakt die er veel leuker uitziet, ik ben nu nog met eentje bezig met weer andere stofjes en een vriendin heeft gevraagt of ik voor haar ook ééntje wil maken, dus die stofjes liggen ook al klaar (hoef alleen nog maar een rits te kopen). ik ga straks effe douchen en dan met mijn werkje voor de tv zitten. Mijn school werk lijdt er wel erg onder maar ach, moet er toch wat voor over hebben (dat is maar een grapje, blogspot heeft er onder moeten lijden, want in plaats van computeren moest ik dus huiswerk maken). de foto's volgen nog en ik ga denk ik misschien een soort van sleutel hanger ofzo maken om het te laten kenmerken naar mij, maar ben een beetje empty, qua creatieve gedachtes.
heb jij nog ideeën geef ze dan aub aan mij (misschien iets met fimo ofzo... maar ja wat dan van fimo)

voor de rest niks te melden.... (droog)

HUGS AND KISSES,
xxMarit.

PS. Ik heb 7 volgers!!!!!! Ik ben echt heel blij met jullie, nee nu moet je niet raar om je heen kijken ik heb het echt tegen jouw. (haha)

5 opmerkingen:

Judith zei

Hallo,

Nee dat is een bh daaronder whaha :0)
Ik neem even een kijkje op je blog :P

Dutch Apple zei

Meid wat heb je leuke tasjes gemaakt! Wat knap! Je hebt talent!
Ik ben een voorstander van jong talent, laat eens wat meer zien in de tokomst dan maak ik er een blogje over ;-)

Groetjes!

Suus Geniet zei

Geen verkeerde verslaving toch! Leuk dat je zo de smaak te pakken hebt. Fijn weekend! Suus

xxMarit zei

dankje wel voor jullie reacties

Michaja zei

Nou gelukkig is het een gezonde verslaving :)