3.28.2011

#9 - Stoffenbeurs

nog effe snel een berichtje voor slapen gaan.
Zondag was hier in de stad de stoffen beurs dus ik snel geld van mijn vader aftroggelen en op de fiets (alleen ) naar de stad. het was echt de hemel op aarde, lkkr weer en je wordt omringt door allemaal leuke stofjes. Ik ben nog niet helemaal ge introduceert in de prijzen van de stoffen dus ik heb ook maar niet dingen overhaast gekocht. ik heb wel 2 kleine lapjes stof gekocht, omdat ik nu nog helemaalniet zo veel stof nodig heb, een lapje met matrousjka's en de andere met ijsjes. uit me hoofd zijn ze geloof ik 1,50 bij 0,50. voor de ijsjes heb ik 3,50 betaalt en de matrousjka's 4,- euro. ik vond het zelf wel een redelijke prijs. ik heb ook meteen nog effe een rits gekocht voor een etui die ik van plan ben te maken en ik kwam ook toevallig nog een knip tegen, voor zulke schattige knipportomoneetjes. Dus dat komt er ook nog aan. Ik zou alles nog wel eens fotograferen en hier op zetten.

Met mijn Ritszakjesverslaving gaat het ook goed, ik heb er nu al 3 (*ughe ughe*) gemaakt en ook nog het ritszakje voor de vriendin, ze is er helemaal gek van en zit er de heletijd aan te freubelen. dus nu is een andere vriendin ook weer bijna jarig en die wilt het zelfde stofje buiten. Dat stofje was "vroeger" een schotse ruitjes rok. en ik had al de voorkant gebruikt maar ik kan de achterkant nergens meer vinden dus ik begin ook te twijfelen of ik het niet al heb gebruikt, lekker slim weer van Marit. dus nu mag ze morgen andere uit kiezen. Ik heb trouwens ook nog een pakketje bij de Trekplijster gekocht met 4 stofjes van 55cm bij 55cm gekocht voor maar 4 euro, ik weet niet of die actie nog steeds loopt maar dat is ook weer meegenomen, had bij de trekplijster ook meteen een etui met allemaal naai accesoires mee genomen.

Dus conclusie ik kan weer effe een tijdje mee, ik wens jullie allemaal nog succes met jullie creatieve activiteiten en kijk eens helemaal onderaan mijn site, daar staan alle give-aways waar ik aan mee doe.

HUGS AND KISSES,
xxMarit

1 opmerking:

Michaja zei

Waar zijn de foto's!!!! :)