4.29.2011

#14 - HAKEN!!!

Oké, ik hou gewoon van haken, het is zo leuk om te doen.
en nu heb ik ook nog Amigurumi ontdenkt en dat is nog leuker.
ik zag dit ontwerp al bij Sitske gezien, en ik was meteen verliefd.
Ik was de volgende dag meteen 3 winkels afgerend naar katoen,
want was al begonnen, maar wist niet of ik wel genoeg katoen zou hebben.
Ik heb nergens de zelfde kleur kunnen vinden, dus het lijfje is en andere kleur dan de ledematen xD.
Ik heb nu het lijfje en 1 armpje gehaakt, en ook al een hartje als ketting gemaakt.
Als hij af is maak ik wel effe een picture.

en nu alle foto's die jullie nog van mij tegoed hebben:

de spullen die ik mee nam naar de paasmarkt

de brei pakketjes

mijn beste vriendin bij het eten en drinken wat we ook verkochten

de tafel waar de breipakketjes en zelf gemaakte oorbellen lagen (niet door mij gemaakt)


ik vond het een leuk idee, maar andere mensen blijkbaar niet want heb geen een pakketje of een les gegeven :( Ik heb aan het eind van de dag een paar aan mijn vriendinnen gegeven, ik heb er nog een paar over als je intresse hebt (het stelt echt niks voor, het is een bolletje wol, een handleiding en 2 sate stokjes) stuur me maar een mailtje dan stuur ik het op naar je.

en nu mijn haak creaties:

eerste granny square!!!

2de kleinere granny square!!!

een lapje gehaakt, gewoon een probeerseltje, ziet er wel gezellig uit

eerste japanse bloem

tweede japanse bloem, beide volgens deze link.


Ik heb ook veel hartjes gehaakt, heel makkelijk en niet zo moeilijk om het patroon te onthouden.
Ik heb er best al veel gemaakt, maar mijn moeder zegt steeds wat moet je er nou mee!
Dus...
... Ik heb het idee om naar elke nieuwe volger een hartje te sturen als teken van dank, (als je al volger bent kan je alsnog mij een mailtje sturen, met je adres en dan komt het zo snel mogelijk naar je toe)
Ik laat wel de draatjes er aan, zodat je er zelf nog val alles mee kan doen.

Ik wens jullie alvast een fijne koninginnedag toe,
HUGS AND KISSES,
xxMarit

5 opmerkingen:

Effie zei

Ik ben ook gek op haken. Als we straks gaan kamperen en ik de naaimachine moet missen, gaat er zeker een haakwerkje mee ;-)
Welk patroon gebruik je voor de hartjes? Als ze oranje zijn, kun je ze morgen verkopen!

Sitske zei

hey wat leuk!!
mercikes voor de link x

liefs sitske ♥

Judith zei

Leuk blog!
Inderdaad jammer dat je niks hebt verkocht :(

Ik ben ook gek op hartjes haken :D
eigenlijk wist ik ook niet wat ik ermee moest doen *ik had er zoveel* , maar nu heb ik er een slinger van gemaakt, misschien een leuk idee?

Ik ga die slinger nog wel een keertje op mijn blog zetten :D

En ik ga je volgen :D

x)Judith

Maaike zei

Hai Marit, dankjewel voor je leuke reacties op creJJtion! Er komt binnenkort een tutorial van de hexagons.
liefs van Maaike

Elizabeth zei

Je hebt weer hele mooie dingen gemaakt.. leuk dat het zo uiteenlopend is. Goed joh, dat rokje. Wat zul je er blij mee zijn.