5.06.2011

#15 - Cursus en iets nieuws.

Ik was maandag, dinsdag en woensdag middag bij een tiener naai cursus hier in de stad. Het was echt super leuk en leerzaam. Ik heb gewoon in 3 middagen een heel rokje genaaid en zelfs ook nog even een stoffen mandje in elkaar geflanst. Ik vind het echt super nu ik eindelijk kan naaien. Gisteren nog uit geprobeerd op mijn eigen naaimachine, maar die heeft een hele rare spoelkast (ik noem het maar even zo). De plek waar je je spoel met omhulsel in moet plaatsen, ik krijg het maar niet voor mekaar. Heel frustrerend.

Hier de foto’s van mijn rok:

P1010274P1010275

P1010276P1010279

(let maar niet op mijn buik, het gaat om de band. Eigenlijk is hij wel te groot, ook al hadden we hem nog ingekleind, dus nu is het een heup rok  ^.^)

 

Maar nu het nieuws, Ik heb eindelijk mijn nieuwe computer. Mijn oude computer viel bijna uitelkaar en was heel sloom. Bij meerdere site’s gaf hij ook aan dat er een verbindingsprobleem was, dus ik was beperkt tot heel weinig sites (gelukkig blogspot wel). Nu heb ik een super snelle en moderne computer en een plat beeldscherm. Yaay!!! Ik kwam er net achter dat hier windows live writer op zit dus nu zit ik zo mijn blogs te schrijven veel handiger met foto’s en zo. 

Ik heb ook mijn eerste Blog post gekregen (post van iemand op blogspot). Ik was winnaar van de give-away van hier. Hier de foto’s van de nagebootste opening, toen ik iets zwaars op de mat hoorde vallen was ik helemaal door het dolle heen om überhaupt aan foto’s maken te denken. 

P1010289zo kwam het op de mat (dan wel ongeopend)P1010291dan kwam dan weer dit uit.

P1010292en toen ik dat opende kwam dit.

P1010293en daaruit kwamen deze spullen: een kaart, een zakje met heerlijk ruikende zeepjes, lintjes en kleine spiegeltjes.

Maar dat was nog niet genoeg want ik kreeg ook nog het wensvogeltje van Sil

P1010294zo kwam het op de mat.

P1010295en daar kwam dit mooie vogeltje met kaartje en klavertje uit.

Dus ik was helemaal in mijn nopjes, ik heb Sil en Truus nog een bedankje gestuurd en de hartjes zijn ook vandaag op de post gegaan. Geen idee hoeveel postzegels er op moesten…                 .. op de postzegel papiertje stond: onder de 20g 1 postzegel, dus ik ben ze braaf gaan wegen, allemaal onder de 20g. Dus sorry aan de mensen als ik het alsnog verkeerd heb gedaan!

Dit was het weer voor vandaag

HUGS AND KISSES,

xxMarit

ps. Ik heb ook nog zomaar wol van mijn lieve tante gekregen, dus ik kan weer verder haken!!!!

6 opmerkingen:

Fan sels zei

Hoi Marit, Dank je wel voor je lieve kaartje en het is helemaal goed gekomen met de post :)
Wat heb je een leuke rok gemaakt, mijn complimenten, ik ben zelf met een jurk bezig maar jij kunt sneller dan ik. Groetjes uit een zomers Leeuwarden !!

Judith zei

leuke rok! Knap gedaan!
En bedankt voor je hartje;-)
groetjes Judith

Marina zei

Uw rokske mooggt ge fier op zijn, en op u buikske ook.
Plezant hé pakjes krijgen!

fieve zei

Wat een leuke blog!!!
Ik ga je volgen!
En wat een prachtige rok heb je gemaakt!!!!
Fijne dag nog!

J.Happines zei

Bedankt voor de lieve gehaakte ♥♥♥♥♥♥♥.

Echt een leuke rok : D

Kaatje van den Hoogen zei

Ja ik was nog aan het wachten dat mijn post misschien nog een keer terug zou komen. Maar geloof dat deze verloren is gegaan. Zal hem morgen opnieuwd posten. :)

Je hebt een mooi buikje!!
Mooi dat je dat zelf kunt maken.
Ik ben nog niet zo heel handig met de naaimachine..
hihi

Liefs Kaatje